fbpx

Pozycjonowanie Londyn, prowadzenie reklam w Londynie

Kompleksowy marketing internetowy dla Twojego
sklepu e-commerce. W jednym miejscu.

Poznaj nas bliżej

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Oferujemy kompleksową usługę pozycjonowania stron internetowych oraz prowadzenia kampanii reklamowych dla firm bazujących w Londynie.

Dlaczego warto powierzyć marketing na zagranicę naszej agencji? Mamy doświadczenie w promocji kampanii na różnych rynkach zagranicznych. Mamy status partnera Google. Oznacza to, że prowadzimy kampanie reklamowe o odpowiednio dużych budżetach trzymając odpowiednią jakość.

Wybierając naszą agencję masz pewność że:

  • za działania reklamowe będzie odpowiadał doświadczony specjalista, z którym będziesz miał bezpośredni kontakt
  • raportujemy działania i uzyskane efekty
  • wspólnie ustalimy strategię najlepszą dla danego rynku

Przyglądamy się, jak wygląda w praktyce pozycjonowanie stron w Londynie, na czym polega, jakich efektów się spodziewać, ile kosztuje.

Opisujemy zarówno pozycjonowanie lokalne (Londyn i okolice) jak również pozycjonowanie na całą Wielką Brytanię.

Dlaczego pozycjonowanie w Londynie

Londyn to nie tylko duże miasto pod kątem liczby mieszkańców. To przede wszystkim jedno z najzamożniejszych miast na świecie. To powoduje, że znajdziemy tu siedziby wielu firm, a także wielu specjalistów i osób, które przeprowadzają się tutaj za lepszą pracą.

To dobre miejsce do prowadzenia firmy. Przekłada się to na silną konkurencję. Dlatego, by skutecznie promować firmę i zdobywać firmę, konieczne są działania marketingowe w internecie. W tekście opisujemy jak wygląda to w praktyce.

Ważne są podstawy

Jeśli mowa o marketingu internetowym w Londynie to musimy zaznaczyć, że wiele biznesów konkurencji ma dobrze dopracowany marketing w sieci. Dlatego nie wystarczy otworzyć profil firmy na Facebooku i rozpocząć prostą kampanię reklamową za 5 funtów dziennie, by ściągać klientów i rozwijać firmę. Osoba, która chce pozycjonować i reklamować firmę w Londynie, musi zadbać o najważniejsze fundamenty, to znaczy:

  • strona internetowa
  • profil Facebook
  • profil Instagram
  • profil Google Moja Firma
  • kanał YouTube (opcjonalnie, przy bardziej specjalistycznych usługach)

Dalej kilka słów, na co zwrócić szczególną uwagę.

polski-sklep-londyn

Przede wszystkim Google Maps i profil Google Moja Firma

Jeśli mowa o pozycjonowaniu w Londynie to podstawą jest dopracowany profil Google Moja Firma. Przemawiają za tym statystyki – większość lokalnych zapytań pochodzi z urządzeń mobilnych. Użytkownicy często szukają usługi/sklepu, który jest blisko ich obecnego położenia lub znajduje się w konkretnym miejscu (ulica/dzielnica).

Wyniki lokalne pojawiają się zarówno w głównej karcie wyników, praktycznie na samej górze (tak zwany trójpak reklam) oraz w karcie Google Maps.

Dlatego tak ważne jest założenie i zoptymalizowanie profilu Google Moja Firma. Tu, poza najważniejszymi informacjami, warto pójść krok dalej czyli:

  • dodać zdjęcia
  • dodać listę usług wraz z ich opisem
  • aktualnie dodawać (nawet krótkie) wpisy
  • pamiętać o zbieraniu opinii wśród zadowolonych klientów
strona-firmowa-london

Firmowa strona internetowa

Często pomijana, bo dla wielu osób profil na Facebooku czy Instagramie już wystarczy. To błędne podejście. Własna strona internetowa to pełna kontrola nad treściami.

Może to być nawet podstawowa strona, z najważniejszymi informacjami. Jako że mowa o Londynie to najlepiej jeśli wykupimy domenę co.uk lub nawet lokalną domenę .london:

Strona może być postawiona na jednym z wielu darmowych kreatorów.

Jeśli chcesz uniknąć kosztów w postaci kupna hostingu, opłąty za stworzenie strony to możesz skorzystać z wielu darmowych kreatorów. W ramach usługi oferują one również hosting. Przykład to wordpress.com.

Po utworzeniu strony można poświęcić czas na jej optymalizację. Tu uwagę zwracamy na:

  • rozbicie oferty na podstrony – nie wymieniamy po przecinku świadczonych usług, a przygotowujemy dedykowane podstrony dla każdej z nich
  • dzielnicę – w przypadku Londynu zapytania będą często dotyczyły konkretnych dzielnic. Dlatego nazwa dzielnicy powinna znaleźć się w title oraz w treści strony
  • near me – popularne są złożenia z nazwą usługi oraz near me. Dlatego można to uwzględnić również w title i treści

Profile Facebook, Instagram

Najlepiej założyć oba, tym bardziej że można dodawać posty na oba równocześnie, z jednego miejsca.

Jak usługa wygląda w praktyce

Koszty pozycjonowania w Londynie

Na koszty wpływa poziom konkurencji oraz nisza, w której działa dana firma. Najczęściej wyceny zaczynają się od 2000zł, a w przypadku mocno konkurencyjnych biznesów mogą być wyższe.

W SEO na Londyn mamy kilka ważnych składowych, na które wykorzystujemy budżet:

  • zdobycie linków, wzmacnianie domeny strony
  • zdobycie wzmianek o firmie (tzw. NAP – Name Adress Phone)
  • optymalizacja strony
  • optymalizacja profilu Google Moja Firma
  • bieżąca obsługa linkowania, optymalizacja
  • inne, ustalone na początku współpracy

Na etapie ofertowania proponujemy rozliczenie i rozpisujemy, jak będzie wykorzystany budżet. Dzięki temu wiesz dokładnie czego dotyczy oferta, co będzie robione w ramach współpracy i skąd wynikają takie a nie inne koszty usługi.

Koszty reklam w Londynie

Koszty reklam w Londynie będą wyższe niż w innych angielskich miastach. Wpływa na to konkurencja – większa konkurencja to wyższe koszty kliknięć na aukcji. Ostateczne koszty będą zależały od branży, w której działasz. Są branże, gdzie koszty kliknięć to kilkadziesiąt czy kilkaset funtów (przykład: adwokaci, rozwody). Są sposoby, by obniżyć koszty prowadzenia reklam np. poprzez zastosowanie innych rodzajów reklam (przykład: reklama graficzna/display zamiast reklamy tekstowej).

Na początku zawsze przeprowadzamy kilka testowych kampanii reklamowych i na ich bazie jesteśmy w stanie przedstawić, jakie są koszty prowadzenia każdej z nich, jakie efekty i zarekomendować najlepszy kierunek dalszych działań.

Na początku współpracy przeprowadzamy też dokładny wywiad z Klientem – kim są jego potencjalni klienci (grupa, wiek, miejsce zamieszkania itd.). Te informacje wykorzystujemy przy tworzeniu kampanii reklamowych.

Ważnym elementem reklam jest remarketing. Dzięki niemu jesteśmy w stanie dotrzeć z reklamą do osób, które odwiedziły już stronę.

Treści przy pozycjonowaniu

Tu jest prosty podział:

  • za treści w ramach kampanii reklamowych, w ramach pozycjonowania (dodawania artykułów sponsorowanych itd.) odpowiadamy my
  • za treści na stronie firmowej odpowiadasz Ty. Po prostu jako właściciel firmy znasz najlepiej swoją branżę i masz najszerszą wiedzę, by takie treści przygotować

Nie znaczy to że jesteś zostawiony sam sobie jeśli o tworzenie treści na stronę firmową chodzi. Możesz pisać je sam, możesz też zatrudnić do tego copywritera. Z naszej strony możesz liczyć na wsparcie w postaci:

  • wytycznych – które treści pisać w pierwszej kolejności
  • długość, forma
  • słowa kluczowe, które powinny zawierać treści

Dodatkowo analizujemy też treści na stronach konkurencji i na podstawie tego przygotowujemy dodatkowe zalecenia.

Treści to podstawa sukcesu w SEO dlatego ściśle tu z Tobą współpracujemy i pomagamy stworzyć jak najlepsze treści, które pomogą osiągnąć dobre wyniki.

Pozycjonujemy też firmy w innych krajach jak: