fbpx

budowa sprzedaży w sklepach e-commerce

Growth Hacking dla e-commerce

Growth Hacking to połączenie prowadzenia kampanii reklamowych oraz pozycjonowania. Dzięki temu już od początku skupiamy się na zdobywaniu ruchu i budowie sprzedaży opartej o kilka różnych źródeł.

Oferta kierowana do małych i średnich sklepów e-commerce. W przypadku większych sklepów przygotowujemy indywidualną wycenę.

Poznaj nas bliżej

Porozmawiajmy.
Wypełnij formularz kontaktowy, a my do Ciebie oddzwonimy.

Definicja Growth Hackingu

Działania skupione wokół pełnego lejka sprzedażowego/marketingowego, oparte o dane i szybkie testowanie kolejnych hipotez, w celu zbudowania przewidywalnego wzrostu, najczęściej w przedsiębiorstwach, które nie mają dużego budżetu na marketing, ale zachowują szansę na duży i szybki wzrost

Połączenie pozycjonowania i reklam daje nam elastyczność i pozwala znaleźć strategię najlepiej pasującą do Twojego biznesu i danej niszy. W prace marketingowe jest zaangażowanych dwóch specjalistów (reklamy + SEO), którzy współpracują z Tobą by zwiększyć ruch i sprzedaż.

cennik

Elastyczne pakiety Growth Hacking

Dla kogo:
Małych sklepów, które dopiero rozwijają sprzedaż i nie mają dużych budżetów marketingowych.

Co jest w usłudze:
Prowadzenie kampanii na jedno źródło reklamowe, pozycjonowanie sklepu internetowego oraz wdrożenie analityki internetowej.

Cel usługi:
Pomoc w uporządkowaniu struktury, konfiguracji kampanii, analityki internetowej. Dążymy do tego by zacząć w miarę szybko sprzedawać z pomocą reklam oraz równolegle powoli budować widoczność sklepu w wynikach organicznych.

Powyższe pakiety nie obejmują budżetów reklamowych.

Carted to doświadczenie

Kim jesteśmy, jak działamy

Carted to butikowa agencja specjalizująca się w marketingu internetowym dla sklepów e-commerce. Nasi najbardziej doświadczeni specjaliści mają kilkanaście lat doświadczenia w pracach SEO oraz prowadzeniu reklam dla sklepów z różnych nisz, o różnej wielkości. Średni staż doświadczenia naszych specjalistów to ponad 4 lata. Decydując się na współpracę z nami masz pewność, że strategia i działania podejmowane dla twojego sklepu będą bazowały na najlepszych praktykach wypracowanych na przestrzeni wielu lat.

Stawiamy na kontakt, który jest dla nas podstawą udanej biznesowej współpracy. Dzięki temu wiesz kto odpowiada za prowadzenie pozycjonowania Twojego sklepu, masz z nim bezpośredni kontakt w formie jak:

  • komunikacja mailowa,
  • wideokonferencje,
  • kontakt telefoniczny.

Taka forma współpracy daje nam możliwość szybkiego modyfikowania strategii działań. Regularnie się spotykamy, omawiamy aktualna sytuację, wyniki i ustalamy dalsze działania.

1. Elastyczność i szybkość działań

Pracujemy nad ściągnięciem ruchu z kilku różnych kanałów: ruch organiczny (pozycjonowanie) oraz ruch płatny (reklamy) z Google, Facebook czy Instagram. To daje nam możliwość znalezienia kanałów przynoszących najlepsze ROI / ROAS.

2. Dwoje specjalistów

Za marketing odpowiedzialnych jest dwoje specjalistów:

  • specjalista SEO za część dotyczącą pozycjonowania
  • specjalista PPC za część dotyczącą reklam

Masz kontakt z obojgiem specjalistów. Nasze doświadczenia pokazują że dzięki takiemu podejściu dużo szybciej i skuteczniej możemy podjąć najskuteczniejsze działania.

3. Jasne zasady

Podpisujemy umowę na czas nieokreślony, bez narzuconych minimalnych okresów trwania. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Umowa zakończy się z ostatnim dniem danego miesiąca. To my mamy zachęcić Cię do współpracy, nie umowa. To najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie.

4. Przejrzyste raporty

Na początku współpracy przygotowujemy rozbudowany raport Google Looker. Zbiera on dane z różnych źródeł. W jednym miejscu możesz co miesiąc łatwo sprawdzić wyniki prowadzonych reklam (koszty kliknięć, zasięgi, wyniki poszczególnych kampanii i wiele innych), pozycje najważniejszych fraz kluczowych czy zmiany widoczności w wyszukiwarce.

Growth hacking w praktyce

Dzięki temu że połączyliśmy te usługi razem i operujemy na wspólnym budżecie jesteśmy w stanie zaoferować je w dużo bardziej przystępnych cenach niż gdybyśmy wycenili je osobno. Jako że w ramach usługi są działania reklamowe to ruch na stronie pojawi się krótko po rozpoczęciu współpracy (zaraz po przygotowaniu i uruchomieniu kampanii reklamowych).

Układamy długoterminową strategię. Na jej podstawie układamy plan działań dla poszczególnych kwartałów. I działamy!

U nas to specjaliści decydują – w porozumieniu z Tobą! – jakie są najważniejsze cele i strategia dla Twojej firmy. Na ich podstawie układany jest plan działań na poszczególny kwartał.

Na początku współpracy nacisk może być kładziony na optymalizację i jej wdrożenie kosztem linkowania. Później, gdy optymalizacja jest wdrożona, działania mogą być skupione na treściach lub linkowaniu lub też wyważone proporcjonalnie.

Wszystko zależnie od bieżących potrzeb i sytuacji Twojej strony internetowej. Nasi specjaliści przedstawią Ci najlepszy plan działań, który będzie miał największą szansę na powodzenie i przełożenie na rozwój Twojej firmy.

Dlaczego warto?

Nasza oferta growth hackingu to jedna wspólna usługa na którą składa się:

Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads

Dostępne różne rodzaje reklam jak tradycyjna tekstowa ale też reklamy banerowe, produktowe czy osadzone w ramach YouTube.

Pozycjonowanie strony internetowej

Skupiamy się na głównych frazach sprzedażowych i frazach długiego ogona.

Prowadzenie kampanii reklamowej Facebook Ads i Instagram Ads

Możliwość kierowania reklam do różnych grup odbiorców. Wybór wielu miejsc wyświetlania reklam jak rolki, stories czy główny feed.

Remarketing

Czyli przypomnienie się z pomocą reklamy osobie, która odwiedziła Twoją stronę. To ważny element każdej strategii marketingowej.

Nasze doświadczenie

Wszechstronne doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów e-commerce nie będzie tu marketingowym nadużyciem. Przez kilkanaście lat mieliśmy szansę prowadzenia działań SEO dla:

  • Małych sklepów z kilkoma kategoriami i kilkunastoma produktami, specjalizującymi się w konkretnych niszach
  • Średnich sklepów z asortymentem kilkuset / kilku tysięcy produktów i sprzedażą na poziomie kilkuset tysięcy złotych miesięcznie
  • Dużych sklepów będącymi liderami swoich branż generującymi miliony złotych obrotów miesięcznie
  • Sklepów z różnych nisz jak odzież, apteki internetowe, sklepy sportowe, żywność, branża Beauty i wiele innych

Praca z tak różnymi pod kątem wielkości, sprzedaży czy niszy sklepów internetowych dała nam szansę na praktyczne poznanie różnic. Na bazie tych doświadczeń jesteśmy w stanie dobrać indywidualną strategię dopasowaną do konkretnego sklepu internetowego oraz jego otoczenia biznesowego.

wyniki SEO

Zobacz nasze wyniki pozycjonowania e-commerce

Natur-sklep.pl

Od 1k do 100k wejść w 2 lata
2000% wzrost sprzedaży

Czasnaherbate.net

318% więcej fraz w top 10
25% większa sprzedaż r/r

MistralSport.pl

533% wzrost nowych użytkowników
593% wzrost sprzedaży

Lejdi.pl

257% wzrost ruchu
475% więcej fraz w top 3

Torimpex.pl

4370% więcej fraz w top 10
158% więcej nowych użytkowników

Sklep z rajstopami

33% wzrost sprzedaży
63% nowych użytkowników

analiza ruchu

Growth Hacking to dobry wybór jeśli chcesz budować biznes w oparciu o różne kanały ruchu.

Dlaczego my?

Bycie klientem Carted oznacza, że:

  • Masz bezpośredni kontakt ze specjalistą SEO. Pozycjonowanie to złożony proces składający się w wielu różnych czynności. Stawiamy na bezpośredni kontakt z klientem i dbamy o to, by nasza praca była w pełni jakościowa.
  • Wiesz, co się dzieje z Twoim sklepem. Dążymy do pełnej przejrzystości podejmowanych przez nas działań. Na bieżąco informujemy o postępach, dodawanych linkach i efektach. Dzięki temu masz pełen wgląd w aktualną sytuację w Twoim sklepie online.
  • Zyskujesz dostęp do wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów. Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działań SEO. Wykorzystujemy zdobytą wiedzę w pracy i codziennie szukamy jeszcze lepszych rozwiązań.
  • Podpisujemy umowę na czas nieokreślony.  Chcemy, żebyś był z nami dlatego, że widzisz efekty naszej pracy, a nie dlatego, że musisz.
  • Zyskujesz pośredni dostęp do narzędzi analitycznych.W naszej pracy wykorzystujemy specjalistyczne narzędzia, aby osiągać najlepsze wyniki. Są to m.in.: KWFinder, Ahrefs, Senuto czy Semstorm. Dzięki temu możemy podejmować decyzje w oparciu o konkretne dane.
  • Zyskujesz w pełni indywidualne podejście do Twojego biznesu. W naszej pracy bardzo ważne jest specjalistyczne podejście do projektu. Wdrażane przez nas działania są ściśle dopasowane do charakteru Twojej działalności, a nie powielaniem utartych schematów.

Narzędzia

Co zyskujesz dzięki narzędziom,
z których korzystamy

Nie ma dobrego SEO bez wsparcia dodatkowych narzędzi. Informacje potrzebne do prowadzenia skutecznych działań czerpiemy z wielu źródeł.

Mamy również doświadczenie przy optymalizacji sklepów opartych na różnych skryptach.

Obecnie jest dostępnych wiele skryptów sklepowych. Część z nich to darmowe rozwiązania, część rozwiązania płatne (np. w abonamencie). Dany skrypt może znacznie ułatwić lub utrudnić pozycjonowanie sklepu. Częste błędy, z którymi spotykamy się przy pozycjonowaniu sklepów na co dzień:

  • nadmierne mnożenie podstron przez źle zaprojektowaną filtrację,
  • źle zbudowane drzewo kategorii
  • niezoptymalizowane linkowanie wewnętrzne
  • wiele innych

Dobra optymalizacja sklepu pozwala wychwycić wszystkie lub znaczną większość takich błędów, co szybko przekłada się na lepsze efekty.

Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych opartych na różnych skryptach. Optymalizacja techniczna sklepu jest bardzo ważna, wiemy jak zrobić ją dobrze.

Poniżej przykłady popularnych sklepów, które pozycjonowaliśmy w przeszłości. Jeśli jednak Twój sklep jest na innym oprogramowaniu to też sobie poradzimy.

skrypty sklepowe - mamy doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów oprartych o te CMS

Porozmawiajmy

Skontaktuj się z nami w sprawie pozycjonowania Twojego sklepu internetowego

Kontakt